.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دفاع کوهکن از اظهارات لاریجانی

دومین جلسه جامعه وعاظ ولایی کشور با حضور کوهکن عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در تالار سیدالشهداء برگزار شد.

به گزارش ایسنا امیری‌فر عضو شورای مرکزی این تشکل در این باره گفت : در این جلسه از جمله مباحثی که مطرح شد در ارتباط با مصوبه اخیر مجلس بود؛ اعضا گلایه‌هایی را از آقای لاریجانی مطرح کردند از جمله این‌که چرا در برابر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در مجلس بار دیگر رای‌گیری شد و همچنین در مورد مسائل دیگر نیز انتقاداتی به آقای لاریجانی داشتند.

وی ادامه داد: آقای کوهکن نیز در این جلسه توضیحاتی در مورد این مصوبه ارائه دادند و اظهار کردند که من انتقاداتی را که به آقای لاریجانی در این جلسه وارد شده است قبول ندارم ولی گلایه‌های شما را منتقل خواهم کرد.

وی افزود: در این جلسه همچنین در مورد بیانیه آقای کروبی نیز بحث و گفت‌وگو شد و اعضا تاکید کردند که وی با انتشار این بیانیه‌ها سعی دارد خودش را مطرح کند.

امیری‌فر گفت: در مجموع جلسه خوبی بود و ما درصدد هستیم که در جلسات دیگران‌مان نیز از دیگر شخصیت‌های سیاسی دعوت کنیم تا به راهکارهای رسیدن به وحدت بر اساس منویات مقام معظم رهبری برسیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 تير 1389
این آقایون انشعابی با حمایت بی چون و چرا از دولت تبدیل به آخوند درباری شدند. خدا رحمت کند امام را که این اصطلاح را به کار برد. اینها اشتباها به جای جامعه وعاظ دولتی از واژه جعلی جامعه وعاظ ولایی استفاده می کنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.